Toimitusehdot

Yleistä

Kaikki hintamme sisältävät arvonlisäveron 24% ja hinnat ilmoitetaan euroissa (€), mikäli toisin ei mainita.

Pidätämme oikeuden peruuttaa kauppa tai tehdä hintamuutoksia, mikäli tilattu tuote tai sen hinta ei vastaa todellista markkintahintaa johtuen esimerkiksi verkkokaupan teknisestä virheestä tai inhimillisestä virheestä.

Pidätämme oikeuden hintojen ja ehtojen muutoksiin. Asiakas sitoutuu tilatessaan näihin toimitusehtoihin.

Toimitusaika

Tilauksen toimitusaika määräytyy tuotteiden toimitusaikojen sekä valittujen maksu- ja toimitustapojen mukaan. Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 1-3 arkipäivää laskun maksamisesta. Tästä syystä ennakkomaksu tilisiirrolla voi viivästyttää hieman tilauksen käsittelyynottoa, koska maksun täytyy näkyä tilillämme ennen kuin tilaus otetaan käsittelyyn. Yleensä otamme tilauksen käsittelyyn tilauksen saapumista seuraavana arkipäivänä ja näin ollen toimitusaika on 1-3 päivää.

Tuotekohtaiset toimitusajat näkyvät kunkin tuotteen tuotetiedoissa. Maksu- ja toimitustapojen ehdot näkyvät tältä sivulta. Annetut toimitusajat ovat arvioita toimitusajoista eivätkä sido myyjää. Tampereen Kalastusväline Oy ei vastaa asiakkaalle koituvista vahingoista ja/tai lisäkuluista, mikäli toimitus viivästyy.

Toimitustavat

Toimitamme tilatut tuotteet Postin ja Matkahuollon välityksellä. Vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Toimitustapojen saatavuutta on saatettu rajata tuotteen ominaisuuksien mukaan. Tilauskohtaisesti saatavilla olevat toimitustavat näytetään automaattisesti ostoskorissa. Mikäli toimitus halutaan esim. “särkyvää”-pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta http://www.posti.fi/. Halutessasi tilaukselle vaihtoehtoisen toimitustavan ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Huomaa ettemme toimita tuotteitamme postiennakolla.

Mikäli jotain tilauksen tuotteista ei ole varastossa, tilauksesi jää odottamaan puuttuvia tuotteita. Voimme tarvittaessa toimittaa varastosta heti löytyvät tuotteet erikseen ja loput tuotteet toimitetaan jälkitoimituksella. Tällöin asiakkaalta peritään todellisten toimituskulujen mukainen maksu  jälkitoimituksesta. Mikäli olet kiinnostunut jälkitoimituksesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja liitä mukaan tilausnumero.

Toimituskulut

Verkkokauppamme tuotteilla on kiinteät toimituskulut riippumatta lähetystavasta tai tuotteen painosta. Toimituskulut ovat 5,90 € sisältäen lähetys- ja pakkauskulut toimitusehtojen mukaisilla tavoilla. Kaikki yli 70 €:n tilaukset toimitamme ilman toimituskuluja. Toimituksiin littyvistä lisäpalveluista on aina sovittava erikseen ja lisäpalveluista johtuva kiinteiden toimituskulujen ylittävä osa lisätään toimituskuluihin. Pienemmät tilaukset toimitamme pääosin kirjeenä. Pidätämme oikeuden lähettää tilauksen postipakettina, mikäli tilausta ei painon tai liian suuren koon vuoksi pystykään lähettämään kirjeenä.

Pakettilähetykset ovat noudettavissa lähimmästä Postin tai Matkahuollon toimipisteestä. Voit seurata paketin etenemistä antamamme seurantakoodin avulla ja lunastaa paketin tämän kyseisen koodin avulla. Huom! Annathan tilatessasi puhelinnumeron, sillä Posti ei lähetä saapumisilmoitusta enää paperisena versiona.

Verkkokaupan tilaukset voi myös noutaa Tampereen Kalastusväline Oy:n myymälästä Kalastus-Suomesta Lempäälän Ideaparkista. Nouto onnistuu vain liikkeen aukioloaikoina, joten tarkistatahan aina ajankohtaiset aukioloajat ja huomioit esim. juhlapyhiin liittyvät poikkeukset. Noutotilauksia varten pakkaamme tilauksen valmiiksi, joten tämä on Ideaparkissa asioiville vaivattomin ja halvin toimitustapa. 

Maksutavat

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa kaikilla yleisimmillä maksukorteilla ja verkkopankeilla. Maksupalvelun tuottaa Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4).

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Mash.

Mash Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 45 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi. Mash Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan (3 kk, 6 kk, 9 kk, 12 kk, 18 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja. Mash Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–10.000 euron ostoksille. Lisätietoja Mashista osoitteessa https://www.mash.com/fi/kuluttajille/hinnasto

Mash Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Mash Laskulla tai Osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Mash Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot:

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: payform@bambora.com

Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)

Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Palautukset

Varmistathan ennen tuotteiden palautusta, että tuotteet ovat toimitetuissa pakkauksissa ja myyntikuntoisia. Muutoin veloitamme aiheettomasta palautuksesta aiheutunueet kulut, kuitenkin aina vähintään 25,00€.

Otathan asiakaspalveluumme aina yhteyttä ennen palautusta tarpeellisten tietojen toimittamiseksi ja käsittelyä nopeuttaaksesi. Palauttaminen onnistuu kätevimmin Postin tiskiltä asiakaspalautuksena. Saat palautusnumeron asiakaspalvelustamme. Liitäthän tilauksen mukaan seuraavat tiedot:

  • Omat tiedot: nimi, osoite ja puhelinnumero.
  • Tilinumerosi palautusta varten tai tieto, jos haluat vaihtaa tuotteen uuteen.
  • Tilausnumero, löytyy sekä kuitista että sähköpostiin toimitetusta tilausvahvistuksesta.
  • Palautuksen syy (vapaaehtoinen tieto). Emme voi vaatia syytä palautukselle, mutta haluamme kehittää toimintaamme ja haluaisimme mielellään kuulla, minkä takia palautus tehdään. Näin voimme palvella asiakkaitamme jatkossa paremmin.

Palautus on maksuton Suomen sisällä. Mahdollisia ulkomaantilauksia palautettaessa perimme palautuksesta aiheutuvat lisäkulut asiakkaalta.

Myyntialue

Tuotteitamme voi tilata verkkokaupan kautta vain Suomeen. Mikäli olet kuitenkin kiinnostunut tilaamaan tuotteita ulkomaille tai Ahvenanmaalle, ota meihin yhteyttä esim. palautelomakkeen kautta. Ulkomaille toimitettaessa tilauksen toimituskustannukset määräytyvät toimitusmaan mukaan ja toimituskustannukset veloitetaan todellisten toimituskulujen mukaan. Tämän lisäksi lisäämme kaikkiin ulkomaille tehtäviin toimituksiin 10,00 euron laskutuslisän tilauksen aiheuttamasta lisätyöstä johtuen.